+48 577-668-999 08:00 - 18:00, PON - PT catering@strongfood.pl

Najczęściej zadawane pytania

Jaka jest strefa dowozu Strongfood?

Dostarczamy diety do ponad 53 miejscowości w woj. lubuskim. Wyszukiwarka z dokładną strefą dowozu dostępna jest w zakładce STREFY DOSTAW. Jeśli masz wątpliwości, czy dowozimy catering do Twojej miejscowości skontaktuj się z naszym Biurem Obsługi Klienta (tel. +48 577-668-999)

Jak mogę złożyć zamówienie?

Zamówienie możesz złożyć:

  • przez stronę internetową https://strongfood.pl/zamowienie/
  • kontaktując się telefonicznie lub SMS 577-668-999
  • poprzez Facebook Messenger/Instagram direct
  • kontaktując się z nami mailowo catering@strongfood.pl

Nasze Biuro Obsługi Klienta obsługuje zamówienia od poniedziałku do piątku w godzinach 08:00-18:00 – w przypadku dni świątecznych Biuro jest nieczynne.

Jak mogę opłacić zamówienie?
Zamówienie możesz opłacić za pośrednictwem płatności internetowych T-pay (w tym: BLIK, natychmiastowy przelew bankowy). Nie akceptujemy płatności gotówką przy odbiorze.
Na jaki okres mogę zamówić dietę?
Dietę możesz zamówić na dowolną liczbę dni, od 1 do 60 dni.
Czy mogę zamówić pojedynczy posiłek?
W ofercie Strongfood znajdziesz zestawy 3, 4 oraz 5 dań na cały dzień. Liczba posiłków różni się w zależności od rodzaju wybranej diety. Aktualnie nie ma możliwości zamówienia pojedynczego posiłku.
Gdzie mogę odebrać posiłki?
Wszystkie diety dostarczamy bezkontaktowo we wskazane przez Ciebie miejsce w lokalizacji będącej w obszarze dostaw Strongfood. Oferujemy również możliwość odbioru zestawów w punkcie odbioru – Zielona Góra, ul. Kupiecka 13 – sklep ”NaturalnieWyhodowane”
W które dni realizowane są dostawy?
Zamówienia dostarczamy 5 dni w tygodniu, od poniedziałku do piątku. Zamówienia do punktu odbioru odbywają się na takich samych zasadach – regularne dostawy są możliwe 5 dni w tygodniu.
Do kiedy muszę złożyć zamówienie?

Zamawiasz -> Otrzymujesz
W niedziele do godz. 13:00 -> na poniedziałek
W poniedziałek do godz. 13:00 -> na wtorek
We wtorek do godz. 13:00 -> na środę
W środę do godz. 13:00 -> na czwartek
W czwartek do godz. 13:00 -> na piątek
W piątek do godz. 13:00 -> na poniedziałek
W sobotę do godziny 13:00 -> na poniedziałek

Czy mogę przesunąć datę zamówienia lub je wstrzymać?

Tak jak najbardziej, możesz wstrzymać dostawę cateringu! Wstrzymane dni nie przepadają. Posiadając Panel Klienta masz możliwość samodzielnego przeniesienia dni zamówień w kalendarzu panelowym. Jeżeli nie masz Panelu Klienta możesz skontaktować się z naszym Biurem Obsługi Klienta, aby wstrzymać dostawy. Prosimy jednak pamiętać, aby było to zgodnie z w/w godzinami zamówień.

Jak zamówić dietę do punktu odbioru w Zielonej Górze?

Podczas składania zamówienia, w kroku ”Dane do dostawy” kliknij opcję „Odbiór w punkcie”, a następnie wybierz miejscowość i punkt odbioru. Po złożeniu i opłaceniu zamówienia, w dniu poprzedzającym dostawę drogą SMS oraz e-mail otrzymasz kod odbioru, który należy przekazać obsłudze.

W jakich godzinach dostarczany jest catering?

Dowozy diet realizujemy w godzinach nocnych i porannych, od godz. 2:00 do 7:00 – w zależności od wybranego regionu. Potrzebujesz więcej informacji? Zadzwoń do nas lub napisz! Tel. +48 577-668-999

Jak pracuje Biuro Obsługi Klienta?

Nasze Biuro Obsługi Klienta czynne jest od poniedziałku do piątku w godzinach 08:00-18:00 – w przypadku dni świątecznych Biuro jest nieczynne (+48 577-668-999).

facebook instagram