Najczęściej zadawane pytania
Jaka jest strefa dowozu Strongfood?
Dostarczamy diety do ponad 53 miejscowości w woj. lubuskim. Wyszukiwarka z dokładną strefą dowozu dostępna jest w zakładce STREFY DOSTAW. Jeśli masz wątpliwości, czy dowozimy catering do Twojej miejscowości skontaktuj się z naszym Biurem Obsługi Klienta (tel. +48 577-668-999)
Jak mogę złożyć zamówienie?
Zamówienie możesz złożyć:
- przez stronę internetową https://strongfood.pl/zamowienie/
- kontaktując się telefonicznie lub SMS 577-668-999
- poprzez Facebook Messenger/Instagram direct
- kontaktując się z nami mailowo catering@strongfood.pl
Nasze Biuro Obsługi Klienta obsługuje zamówienia od poniedziałku do piątku w godzinach 08:00-18:00 – w przypadku dni świątecznych Biuro jest nieczynne.
Jak mogę opłacić zamówienie?
Na jaki okres mogę zamówić dietę?
Czy mogę zamówić pojedynczy posiłek?
Gdzie mogę odebrać posiłki?
W które dni realizowane są dostawy?
Do kiedy muszę złożyć zamówienie?
Zamawiasz -> Otrzymujesz
W niedziele do godz. 13:00 -> na poniedziałek
W poniedziałek do godz. 13:00 -> na wtorek
We wtorek do godz. 13:00 -> na środę
W środę do godz. 13:00 -> na czwartek
W czwartek do godz. 13:00 -> na piątek
W piątek do godz. 13:00 -> na poniedziałek
W sobotę do godziny 13:00 -> na poniedziałek
Czy mogę przesunąć datę zamówienia lub je wstrzymać?
Tak jak najbardziej, możesz wstrzymać dostawę cateringu! Wstrzymane dni nie przepadają. Posiadając Panel Klienta masz możliwość samodzielnego przeniesienia dni zamówień w kalendarzu panelowym. Jeżeli nie masz Panelu Klienta możesz skontaktować się z naszym Biurem Obsługi Klienta, aby wstrzymać dostawy. Prosimy jednak pamiętać, aby było to zgodnie z w/w godzinami zamówień.
Jak zamówić dietę do punktu odbioru w Zielonej Górze?
Podczas składania zamówienia, w kroku ”Dane do dostawy” kliknij opcję „Odbiór w punkcie”, a następnie wybierz miejscowość i punkt odbioru. Po złożeniu i opłaceniu zamówienia, w dniu poprzedzającym dostawę drogą SMS oraz e-mail otrzymasz kod odbioru, który należy przekazać obsłudze.
W jakich godzinach dostarczany jest catering?
Dowozy diet realizujemy w godzinach nocnych i porannych, od godz. 2:00 do 7:00 – w zależności od wybranego regionu. Potrzebujesz więcej informacji? Zadzwoń do nas lub napisz! Tel. +48 577-668-999
Jak pracuje Biuro Obsługi Klienta?
Nasze Biuro Obsługi Klienta czynne jest od poniedziałku do piątku w godzinach 08:00-18:00 – w przypadku dni świątecznych Biuro jest nieczynne (+48 577-668-999).